beautymakeup

Alla inlägg under september 2013

Av Louise Landström - 30 september 2013 19:51

Jag vet att jag inte har varit bästa på att blogga men har haft prov och så och måste plugga till prov också.. Annars så har jag gått och blivit sjuk.. Men ska kolla om min farmor har en filmkamera som jag kan låna ett tag.
Kram på er <3

Av Louise Landström - 27 september 2013 21:47

Hey!
Nu ska jag börja seriöst med bloggandet och blogga mints 3 gånger per dag!

Av Louise Landström - 23 september 2013 18:15

Hey!
Idag så har min skoldag varit rätt så lungn och inte så stötig så jag måste komma hem med huvudvärk varje dag, för att det är inte så kul ...
Sen så får ni se en bild på min bitch men inte ansiktet då:)
Kram :)

Av Louise Landström - 23 september 2013 06:41

Hey!
Nu är en nu vecka på börjad och en jävla massa saker händer under veckan tills det blir helg igen. Min måndag startar alltid på art jag inte vill kliva upp och gå till skolan inte för at jag orkar utan för att jag tycker det är jobbigt i skolan.

Av Louise Landström - 22 september 2013 20:11

Hey!
Då var söndagen över då, känns som man inte har gjort något idag eftersom att jag hade planerat att göra saker idag men så blev det inte. Istället blev jag sittande med pennor och papper hela dagen, en sak är ju bra är att hag hann göra klart min so-läxa annars så har jag inge gjort så mycket mer.

Av Louise Landström - 21 september 2013 22:12

Hey igen!
Alltså jag är rätt så less på folk som säger att andra ser ut som fjortisar, klagar på vad andra tycker om. Vafan det är ju som inte deras problem om just den personen! Det är så jävla fegt att hålla på att skriva en massa jävla skit till folk som inte har gjort en något!
Men till det jag tänkte ta upp är att idag fick jag ett sms på kik där det stod att jag var världens största fjortis och att jag var för ung för min ålder att hålla på med smink! Men alltså jag bryr mig förfan inte vad folkt tycker om mig, ni får hata mig eller tycka att jag är en jävla idiot om ni nu vill det men jag kommer inte bry mig för att det är bara jag och dem jag känner son vet hur jag är på riktigt, jag har ett så pass bra självförtroende så jag skiter idet.
För mitt självförtroende har byggts upp på vad alla har sagt och gjort mot mig, vad dem har tyckt om mig för att jag har världens bästa familj/kompisar som har stöttat mig genom åren och jag är grymt tacksam för att jag har dem underbara personerna jag har nu!

Jag vet att detta inte hör till det jag brukar skriva om men jag kommer faktiskt inte bara skriva om smink och så på denna blogg bara för att rubriken är smink på värkad om man nu säger så!

Av Louise Landström - 21 september 2013 17:50

Hej!
Nu har jag fått lite saker som jag tänkte visa.
Tröjan kostar 150kr på Lindex
Skalet med nitar kostar 99kr kommer inte ihåg vart
One Direction skalet vet jag inte hur mycket det kostade
Pennorna vet jag inte heller hur mycket dem kostade.

Av Louise Landström - 18 september 2013 19:04

Bilderna från farmor kom tydligen inte upp så här kommer dem istället!

[Bild]

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 höstar vid namn Louise, jag kommer att skriva om skönhet och sånt men det kommer också att bli lite saker som inte handlar med det. Som jag kan säga är något som jag tycker är viktigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad ADHD är?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards