beautymakeup

Alla inlägg under oktober 2013

Av Louise Landström - 29 oktober 2013 21:05

Tjenare!
Jag har köpt ett nytt nagellack på H&M för ett tag sedan, men ni får veta mera när jag gör min Haul video.
Men jaja det är i färgen 753 Rosette och är från Isadora.

Av Louise Landström - 27 oktober 2013 09:06

Nu har jag varit dålig på att blogga igen men jag har inte haft tid och så men på Lördag så kanske det kommer upp en video om min farmor får med sig sin filmkamera som kg skulle få låna!

Av Louise Landström - 22 oktober 2013 21:16

Hej!
1.jag vet att jag var varit oaktiv men har inte haft tid till att blogga då vi ska ha prov och så. Men till saken är att jag ska få låna en filmkamera och fixa mina videor som jag har pratat om, och kag kan göra "vad jag fick i present" till helgen iså fall eftersom att jag fyller år på fredag.

Av Louise Landström - 18 oktober 2013 11:07

Tjena!
Just nu sitter jag i skolan men mina vänner på Musiken.
Men när jag kommer hem så ska jag vara bättre på att blogg + om 7 dagar får vi lov och jag fyller 13 :)

Av Louise Landström - 13 oktober 2013 21:12

Hej!
Jag hade tänkt att visa er vart jag köpte mitt favorit armband så ja.
Hemsidan är www.pearlsforgirls.se
Jag tror att det kostar 200 kr och uppåt!
Hoppas ni hittar något där men jag ville bara medela om hemsidan för att jag älskar den.

Av Louise Landström - 12 oktober 2013 12:40

Hej!
Jag har tänkt att börja att göra dagens outfit men man kanske inte ser byxorna så där jätte bra men aja.

Tröja: Lindex
Byxorna: H&M
Jag ska försöka att göra en sminkning tills senare som förhoppnings vis kommer upp.
Kram<3

Av Louise Landström - 9 oktober 2013 19:24

Hej!
Jag tänkte meddela att jag ska försöka fixa mina favorit outfits som kommer upp imorgon eller på fredag!

Av Louise Landström - 7 oktober 2013 20:04

Hey!
Jag vet att jag inte har skrivit i helgen men har faktiskt inte haft ork med det utan bara velat mysa med familjen.
Men iallafall så vet jag inte vart alla tröjor kommer ifrån och så.
Ifall ni vill se mina finaste oufitar, vet inte hur det stavas så ja.. Men ni kan kommentera ifall ni vill det!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 höstar vid namn Louise, jag kommer att skriva om skönhet och sånt men det kommer också att bli lite saker som inte handlar med det. Som jag kan säga är något som jag tycker är viktigt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vet du vad ADHD är?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards